2017年1月22日 星期日

香港劏車回收抵過賣

油 價 高 企 加 一 場 金 融 海 嘯 , 的 確 令 唔 少 人 放 棄 自 己 部 錢 七 , 不 過 呢 個 時 勢 要 搵 買 家 一 啲 都 唔 易 , 幾 千 蚊 殘 車 仲 要 成 日 揸 出 去 畀 人 驗 屍 咁 驗 睇 車 兼 壓 價 , 交 易 唔 成 連 油 錢 都 蝕 埋 ! 計 落 可 能 劏 仲 抵 過 賣 , 今 期 〈 專 題 Log in 〉 就 請 嚟 錦 田 擁 有 兩 大 劏 車 場 的 專 業 人 士 Dennis 教 大 家 點 劏 最 化 算 !

一 般 而 言 , 劏 車 公 司 唔 理 好 壞 嘅 車 都 會 照 收 , 如 果 劏 車 價 $2,000 以 下 嘅 車 , 多 數 都 唔 會 理 部 車 行 唔 行 得 或 者 車 身 是 否 有 問 題 。 但 劏 得 價 錢 高 嘅 車 就 會 檢 查 引 擎 、 波 箱 等 主 要 機 件 , 仲 會 略 略 檢 查 車 身 , 如 果 車 身 有 幾 隻 色 成 部 積 木 咁 都 會 影 響 劏 車 價 , 多 數 會 減 $1,000 左 右 。 另 外 大 撞 過 嘅 車 都 會 收 , 不 過 需 要 見 到 部 車 嘅 損 毀 程 度 先 可 以 報 到 價 , 就 算 撞 到 不 似 車 形 最 少 都 可 以 劏 到 $1,000 , 總 之 冇 撞 死 過 人 就 乜 都 收 !


錢七劏抵過賣| 2008-11-12 | 壹週Plus | 

沒有留言:

張貼留言